Reflexe jako prostředek pro vzdělávání - UčiTUL
messages.home.waiting_list_available_event
PřihláškaProbíhá: LS 2024/2025 | Cena: Zdarma |
Anotace
Dvoudenní školení během, kterého se naučíte jak nastavit prostředí pro sdílení dojmů a emocí ve skupině, pro pojmenování a vytěžení klíčových zážitků i pro jejich transformaci do zkušeností. Jak klást otázky, jaké použít techniky, jak reflexe obohatit o adekvátní teoretické modely, jak shrnovat proces do relevantních výstupů nebo co když si lektor naplánoval bavit se o něčem, ale skupinu to nezajímá? Sami vyzkoušíte, co reflexe umí, jak funguje, a odejdete s inspirací, jak ji využít ve své praxi.
Kurz bude pořádán Prázdninovou školou Lipnice.
Kurz je primárně zaměřený pro zaměstnance FP v rámci projektu UčiTUL. Zbyde-li místo mohou se přihlásit i zájemci z jiných fakult.
Struktura
Kurz je dvoudenní. 19.6. a 20.6. 9-16:30
Místnost P102
Jde ale o dvoudenní kurz, ujistěte se, že máte čas oba dva dny.
Lektorka: Zuzana Kročáková
Medailonek je zde:
Učila jsem na všech různých školách (kromě mateřinky) i v neškolách u nás i za hranicemi. Dělala jsem průvodkyni v programu Učiteli naživo a teď jsem zakotvila na Masarykově univerzitě, kde s kolegy pomáháme rozvíjet pedagogické dovednosti univerzitních vyučujících a zároveň učím psychologii budoucí učitele a učitelky. Celoživotně se věnuji zážitkové pedagogice a jejímu využití jak v oblasti osobnostního rozvoje, tak ve vzdělávání, jsem instruktorkou Prázdninové školy Lipnice. V posledních letech se zaměřuji na pedagogický mentoring, podporuji učitele a učitelky i učitelské kolektivy v mateřských, základních i na vysokých školách, aby byli v učení jistější a spokojenější. Mým tématem je rozvoj profesního sebepojetí začínajícíh učitelů všech stupňů, práce s reflexí a zpětnou vazbou.